2013. május 12., vasárnap

Mamát ünnepeljük


5 megjegyzés:

  1. Am vazut, si dupa ce mi-am cules falca ce cazuse undeva spre podea, mi-a trecut prin fata ochilor ce ar pati un musulman care s-ar rataci zilele acestea pe blogul tau... A doua zi, ar da fuga la moschee si l-ar intreba pe imam: prealuminatule imam, am o tristete pe care numai tu o poti risipi. Asa ca spune-mi te rog ce ar trebui sa fac ca ajungand in gradina raiului, in afara de cei sapte munti de pilaf si cele saptezeci de fecioare, sa primesc si ceva tort???...
    Exceptional! Bravo si sa mai faci:))

    VálaszTörlés
  2. Iti dai seama ca m-ai lasat cu gura cascata, nu?!?!?!
    Prima data mi-am spus 'cat de frumos si de proaspat a aranjat totul pe masa!' pentru ca apoi sa-mi dau seama ca... masa facea parte din tort!!!! Ai niste maini de aur, o rabdare si-un talent de toata lauda! Totul este superb, de la farfurioarele cochete cu tort si buchetul frumos colorat (trandafirul violet as jura ca-i viu!), pana la modelul dantelat al fetei de masa albe... Nici ca-mi pot imagina un cadou mai frumos pentru ziua de nastere!
    Felicitari din toata inima si La multi ani, cu multa sanatate!
    Oh si, desigur, sa mai faci. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Dragilor, nu m-am asteptam la asa aprecieri. Multumesc! E asa de pacat ca stati asa departe, cu atat de mare placere v-as surprinde cate-odata.
    Si promit ca o sa mai fac.

    VálaszTörlés